Nekad Sweone | Chef-jobb ansökan [Bullfan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweone

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Jag heter Jonathan

Vad heter du på discord? Sweone#9308

Hur gammal är du? Jag är 12 och ska fylla 13!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 2 år men mina konton har blivit hackade eller kickade från discorden för ingenting så jag ansökte igen och medlem medlem igen idag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag vill utveckla med jobbet är att mer folk ska kunna jobba inom mekonomen och laga bilar, just nu finns det knappt några som lagar bilar så dem måste ta in i ett garage och vänta tills dem får en ny bil så det är därför jag vill utveckla att mer folk ska jobba där och sedan så vill jag att dem som jobbar i mekonomen ska vara i tjänst. Så om dem nu inte är i tjänst i 4 dagar utan att ha skrivit i “Inaktiv” så kommer jag sparka dem, sedan kommer vi även ge ut gratis tvätt och lite rabatter ibland, men om vi ska ge ut rabatter så behöver vi ha många som behöver hjälp och ha mycket pengar i kassan. P.S. om jag skulle se någon ta swish istället för att skicka faktura så skulle jag sparka dem direkt. Och det är det jag vill utveckla med jobbet!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Mekonom i flera städer och vill gärna bli mekonom chef i Unive, men jag har även varit erfaren i Falk. jag vet hur man rollspelar på hur man lagar biler och vill även förbättra det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kan vara inne ganska offta typ 5 timmar på vardagen men om jag har mycket att göra t.ex prao så kanske jag inte kan spela alls. Om jag har lov så spelar jag tills klockan 00:00, det är samma som på helgen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklar, om jag inte blir godkänd så kommer jag nog ansöka på sjukvården/polismyndigheten eller något annat jobb, men kommer inte sluta att spela på Unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte om jag skulle ha gjort så skulle jag bli bannad på Unive som jag inte vill :(

Har du läst våra Regler? Ja, jag har spelat på den här servern i 2 år och har kunnat det för länge sedan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka