Nekad sweolsson13 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweolsson13

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? sweolsson13

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2003

Berätta om din karaktär. |Karl Olsson, 1998-01-01| Han började redan som 16 åring med kriminella handlingar, till en början så sålde han bara droger men sen blev dessa små droger till större droger. Han hade kommit in en livsstil som bara inte kunde lämna när man inte ville vara delaktig längre, han var helt enkelt fast och han visste att ifall han lämnade så skulle det leda till döden. Han ville inte att det skulle gå såhär långt, han tänkte att han kunde tjäna lite snabba pengar till att köpa märkeskläder osv. Han vill inte att detta ska gå längre än vad det redan har gjort! Tänk så behöver han döda någon annan person? Kan jag berätta för polisen om detta eller har dom personer som jobbar inom polisen? Vad ska jag göra tänkte Karl. Karl kom på en hyfsat bra ide, hans ide var att fejka sin egna död och sedan flytta till Göteborg då han just nu var bosatt i Stockholm. Han fullföljde hans plan och gjorde exakt som han tänkt. Han började hela planen med att betala en doktor som skulle döds förklara honom inne på sjukhuset efter en bilkrock som han hade planerat tillsammans med en person som han inte hade några som helst kopplingar till. Allt gick enligt plan men sen efter han hade blivit kremerad till aska så gick något fel. Karl tror fortfarande att det var doktorn på sjukhuset som hade berättat för någon för dessa killar var efter honom. Dom letade överallt efter Karl, Karl visste detta och fick ändra sin plan och fick istället höra av sig till sin kompis som kände en kille som förfalskade identiteter vilket han gjorde åt Karl. Karl fick sin nya identitet som nu var Elias Svensson, 2001-02-18. Han fick även ändra sina planer om vilken stad han skulle flytta till då han hade misstankar om att personerna som var efter honom visste att han tänkte bosätta sig i Göteborg. Så han att flytta till staden Unive där vi nu får följa hans nya kapitel i livet! Han är en väldigt känslomässig person som absolut inte har några problem med att visa sina känslor och kan även ibland visa dom lite för mycket. Hans känslor kommer fram när det berör hans nära och kära då dom betyder extremt mycket för honom, men när det gäller andra saker än familj så brukar han inte visa sina känslor då han inte vill visa sig sårbar för andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kommer bidra med till servern som sticker ut ifrån dom flesta är att alltid försöka göra så äventyrs fulla och roliga scenarion och alltid vara engagerad till att fortsätta hålla den standarden utav rp. Jag kommer alltid vara trevlig och välkomnande till dom nya spelarna som kanske inte har så mycket erfarenhet inom rp som jag och lära dom lite tips på hur dom kan förbättra sig osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ens mål i scenariot ska vara att ha roligt själv och att du gör ditt bästa till att försöka göra det roligt för dom andra delaktiga i scenariot. Man måste inte alltid vinna! Det kan faktiskt vara roligt att förlora ibland och bli då t.e.x kidnappad eller något liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait | Lockar tydligt polisen uppmärksamhet med ett brott. | Metagaming | Använder sig utav ogiltig information till sin fördel. | RDM | Dödar någon utan en giltig anledning. | VDM | Använder sitt fordon som ett vapen | Fearrp | Blir inte rädd vid livshotande situation.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har runt 2 års erfarenhet inom fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 1 vecka efter unban från discord ban.

Du får ansöka igen 2024-07-14. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka