Nekad sweolsson13 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweolsson13

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken

Ditt Hex-ID: steam:110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? sweolsson13

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-01 220348.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att använda mig utav fusk på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning sen så tp jag iväg för att inte torska till polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag skulle aldrig ha använt mig utav fusk på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare dock ej för fusk då jag nyligen har börjat använda det då jag kände att hela servern körde med fusk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt mig utav fusk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka