Nekad sweolsson13 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweolsson13

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken

Ditt Hex-ID: steam:110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? sweolsson13

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-01 220348.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte kommer inte riktigt ihåg vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Svagt minne då det var ett tag sedan, jag var i en skottlossning sen när jag skulle ta mig från platsen för polisen kom så vart jag bannad för moddare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig! Vet inte vad det var jag gjorde som fick Toris att tro att jag moddade. Ifall du gärna kan visa bevis och förklara vad jag gjorde för fel så jag kan få lite förståelse till vad det var som fick hen att övertala sig själv till att jag fuskade!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd tidigare för fusk vilket visade sig ganska snabbt var felaktig och jag fick komma tillbaka. Men annars har jag inte blivit avstängd för moddare/fusk innan och har tidigare bans som jag fått när jag spelat här ett tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag inte begick regelbrottet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Hej sweolsson13!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej sweolsson13!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
Jag har ju inte fuskat? Finns heller inte något ban bevis som tyder på fusk, varför skulle jag då behöva betala för något jag inte gjort?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka