swelilleman
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023686609/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Лиллеман#2904
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Jag vet inte riktigt vad du menar?
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag är bra på rp sinarion och mycket mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har set många vids på dne hära servern och mian kompisar säger att den är bra
Hur många timmar har du på FiveM? Vet inte helt men typ 100-150
Hur hittade du Multistaden? en kompis sa att den va bra jag började kolla på yt
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon server
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på många server men jag har spelat mest på en server som heter DOJ som är gord av en youtuber som heter bayareabugs och många fler och mayfair
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Лиллеман#2904
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Jag vet inte riktigt vad du menar?
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag är bra på rp sinarion och mycket mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har set många vids på dne hära servern och mian kompisar säger att den är bra
Hur många timmar har du på FiveM? Vet inte helt men typ 100-150
Hur hittade du Multistaden? en kompis sa att den va bra jag började kolla på yt
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon server
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på många server men jag har spelat mest på en server som heter DOJ som är gord av en youtuber som heter bayareabugs och många fler och mayfair