Nekad Swegod_Play14 | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Jernström

Vad är ditt discord namn? ThatS$_$Simple--#5740

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en en väldigt rolig och snäll person då jag älskar att rp. Jag har bara vart banad en gång men det var för att jag var ny då och råkade göra ett misstag som inte ska hända igen. Jag älskar multistaden och dens regler så som de är och har väldigt många vänner där.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet hur man rp men inte inom den ”kriminälla världen”. Jag vill utveckla mitt rp spelande inom det men samtidigt ha det roligt med minna vänner och jobba mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att jag har vad som krävs och att jag har haft liknade roller på andra servrar innan samt att minna vänner här som jag spelade med. Samt att multistaden är den ända servern jag har spelat på

Hur hittade du Multistaden? Jag och mina vänner kollade efter en svensk server då vi hitta denna fantastiska servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas inom Rp och i spelet att komma vidare lära känna mycket nytt och gött folk och bli om tyckt i servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Noppe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka