Accepterad Swegod_Play14 | Whitelist ansökning [Ceder] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin jernström

Vad är ditt discord namn? ThatS$_$Simple--#5740

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kevin Hallgren. Han är uppvuxen i Stockholm, Hans uppväxt var rätt så bra. vi bodde i ett stort hus med 6 rum. jag kommer ihåg att vårt hus var fantastiskt det var Gjort av Sten pappa fick ett nytt fantastiskt jobb på ett privat företag som Gjedde han fet med pengar och efter några år så fick han Jobb som biträdande några år senare fick han chef jobbet och tjänade fet me chas så min uppväxt var rätt nice Och mamma fick jobba för pappa på denna privat ägda aktiebolaget mamman var biträdande, men så fort lönen kom så drog vi alltid på roliga aktiviteter på helgen. jag kunde nästa alltid chilla med kompisar , men en dag blev minna föräldrar mördade och då förlorade jag allt jag blev in satt på barn hem och fick leva ett helvete och min mormor tog allt från mig hon gjorde så jag inte får ärva något så då fick jag vänja mig att växa up som en vänlig människa jag växte up på gatan typ men en dag bestämde jag mig att söka jobb på Marja-Lisa ab och jag fick det jobbet där och det var väll då mitt liv vände till det bra igen det är väll typ där jag är idag

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli Whitelistad eftersom att jag spelar väldigt mycket och har verkligen fastnat på detta spelet. jag kan alla regler och vill verkligen inte förstöra för någon annan. jag lever verkligen in i min roll och tycker det är sjukt kul att träffa alla andra människor och deras roliga roller.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag spelat på denna server ett par dagar nu så har jag lärt känna ganska många personer på denna servern och tycker att alla är väldigt roliga. Många lever in i sina roller och det är något som kan vara svårt att hitta, det är en stor server och det finns alltid folk att snacka med.

Hur hittade du Multistaden? Som jag sagt spelade med vänner och vi hitta den på server list på Fivem och vi tyckte den såg cool ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära känna så många som möjligt och folk ska känna att när kevin kommer så är det bara skoj som gäller gott snack och man ska hitta på sjukt roliga saker med mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tar du inte din intervju innan 09 imorgon så blir din ansökan automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka