Accepterad Swegeek | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swegeek

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Användarnamn: Swegeek

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningschef

Vad heter du IRL? Robbin Synnergren

Hur gammal är du? 30 år

Hur många timmar har du på Fivem? Det har jag ingen aning, en hel del. Har spelat fram och tillbaka i några år.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en driven, ansvarsfull och respektfull mot alla medborgare oavsett bakgrund. Som chef är anställda mitt ansvar att inringda jobben tas, utbildning är ständigt utvecklande för bättre hjälp och service. Jag har tidigare varit räddningsledare hos räddningstjänsten med andra ord så kan jag det mesta men inte allt. Räddningstjänsten var mer aktiv tidigare men när jag slutade så var det ingen som ville jobba kvar. Jag vill återgå till Räddningstjänsten för att få igång denna verksamhet igen och få ett roligt RP

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat hos räddningstjänsten som Räddningsledare och hade hand om övningar, vilka fordon vi ska använda. Jag har jobbat hos Räddningstjänsten i ca 1 månad på Multistaden så min erfarenhet är väldigt stark!

Berskiv din karaktär? Min karaktär Hoffa Eriksson, lugn kille med fötterna på jorden och händerna i luften som älskar Volvo bilar, hänger gärna på jobbet och chillar med kollegorna, tränar mycket även på ute gymmet och även brandövningar. Hoffa tycker också om att skoja med kollegorna på ett moget och vuxet sätt. Han är en lugn kille med humor, hjärta och leendet på läpparna oavsett situation!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag jobbar på Volvo i Göteborg mellan 06-15 på vardagar så jag är aktiv från 16 till max 22 på vardagar och helger mestadels hela tiden om jag inte ska iväg på ärenden IRL.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka