Accepterad Sweg | Medlem ansökning【Karimoooooo】

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sweg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198322985826/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Sweg#2542

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2016

Berätta om din karaktär. Jang Lee är en 25 årig man som just har flyttat från Sydkorea efter att han flydde från sin militär plikt han nu bor i Unive för att försörja sig själv. Eftersom Jang Lee inte har någon tidigare utbildning, måste han leva på brott. Jang Lee är en aggressiv man med ett dåligt humör eftersom han måste lämna sitt hemland och familj för att kunna leva ett fritt liv här i Unive. Han gillar inte att prata med folk eftersom han tycker att konversationer är slöseri på tid, han är en man som försöker alltid att få lite extra pengar där han gör typ vad som helst för att kunna ha pengar till nästa dag,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört om Unive av mina kompisar som har spelat på servern ett tag nu. Och jag som har spelat mycket RP förut och letar nu efter en seriös servar att spela på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda med roliga scenarion och bra RP-nivå. Mitt mål är att bidra till en bra stämning i Unive RP Servern. Där alla senarion blir så verkliga som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar. Det blir mer realistiskt om du inte "vinner" varje scenario och du ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från kompisar som spelar på servern rätt så mycket.

Tillbaka