Nekad Sweezy1 | Ban överklagan [Sebbe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3260
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3260

Gäst
Användarnamn: Sweezy1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sweezy1x/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1f^2l^3a^4c^6o

Vad är din discord tagg? sweezy#9999

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad och ska göra en överklagan på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick en invite till en discord server som min kompis var med i så stog det att jag skulle skicka invites till folk och då råkade jag skicka invite till en som var med i multistadens discord, tog bort det efter 1 minut och tänkte inte mer på det. Men sen 5 minuter efter så dras jag in i support, får inte ens förklara vad som hänt innan jag blir bannad, så har faktiskt ingen aning varför staffs valde att banna mig. Han som jag skickade till var inte ens på min friendslist så vet inte vad som hände, det var inte ens en fivem servern som jag skickade invite till så förstår inte riktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag fick en invite till en discord server som min kompis var med i .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är väl lite båda, mitt fel att jag råkade skicka till fel person och staffsens fel att jag inte fick förklara vad som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 var felaktiga och 1 var powergaming när jag inte kunde reglerna så jättebra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte råkat skicka länken till han, dock tog jag bort den efter en minut och skickade bara till folk jag känner irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte skicka länkar till folk jag inte känner.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka