Accepterad Sweezy1 | Ansökan till servervakt [Trippy]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3260
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3260

Gäst
Användarnamn: Sweezy1

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Vad heter du på discord? sweezy#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00-06:00 På lovdagar.
14:00-00:00 På skoldagar.
12:00-03:00 På helger.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för att kunna göra så att alla får en bättre upplevelse på servern och så att alla har kul när dom rpar. Tycker också det är kul att hjälpa servern för att jag vet att många rdmar och vdmar ofta, jag spelar väldigt mycket på servern så det hade varit kul att kunna hjälpa andra och hjälpa servern. Det jag mesta dels gör på servern är att åka bil inne i staden så jag ser ganska mycket i t.ex trafiken och på grönt gräs som bryter mot server reglerna.

Varför vill du bli servervakt? Varför just jag vill bli servervakt är för att jag tror att jag skulle göra mycket bra jobb som servervakt för att jag spelar såpass mycket på den här servern så jag kan alla regler och ser väldigt många som rdmar och powergamar, speciellt i trafiken för jag kör runt med bilar med mina kompisar inne i staden. Jag skulle vilja hjälpa alla som jag kan på servern för att få en bättre RP upplevelse för alla som spelar här. Jag vill ansöka till staff men vill börja med servervakt för att se hur bra jag kommer vara och utvecklas över tiden sen ansöka till staff. Tror iallafall jag kommer göra ett bra jobb som servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja, har varit det ganska länge.

Har du varit bannad på serven förut? Ja, en gång för powergaming.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Inte just nu men gjorde det innan jag hittade multistaden.

Godkänd efter muntlig intervju!

Låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka