Nekad Sweezy | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nipplan.

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? Sweezy

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001552d01fa

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00-21:00
Tisdag: 16:00-21:00
onsdag: 16:00-21:00
torsdag: 16:00-21:00
Fredag: 16:00-22:00
lördag: 10:00-22:30
söndag 10:00-21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 1,5 - 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2ggr skickar bilden i "svar till denna tråd" då jag it kan få in den här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare men som kan banna, dva osv. En servervakt ska hjälpa till och underlätta staffs arbete genom att se till att ingen spelare på servern lallar, pratar OOC osv. En servervakt ska också hantera mindre ärenden/arbeten t.ex kicks eller mindre bans. Man ska också som servervakt se till att dva bilar så att det laggar mindre, kicka/banna spelare som missköter sig. lång förklaring kort: man ska alltså kicka/banna folk som misssköter sig, lallar eller någonting överlag som förstör rp nivån. Och jag ska självklart alltid göra mitt bästa för att hålla serverns rp:nivå uppe.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att förbättra rp:n på servern, jag är aktiv och jag vill hjälpa staffsen med deras arbete samt underlätta för dem då dem gör ett jävligt bra jobb. Och jag vill höja serverns rp nivå och göra alla glada när dem spelar på servern (såklart går det inte alltid att göra alla nöjda och glada). Jag ska även inte glömma att om någon kompis eller något liknande till mig utför ett regelbrott så ska jag självklart ge dem samma straff som alla andra som utför regelbrott på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag är i ett scenario och kickar motparten för att vinna scenariot.
Man ska absolut inte missbruka den "makt" man får som servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka