Nekad SWEez | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? 1osten

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi svensson och är 23 år gamal och han är en väldigt snäll person som vill folks bästa och finns där för allt och alla. När abdi var liten så hade han en pappa som var polis och han var en väldigt snäll och omtänksam polis och abdi sa när han blir stor ska han bli som sin pappa så abdi beastämde sig att han ska bli polis när han bli stor nu 18 år senare så ska abdi söka till polis så just nu sitter han och pluggar till polis och ska göra en ansökan till att bli polis och abdi kan inte vänta till sin intervju hos polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? komme bidra me bra rp följa alla regler gö bra scénarion o utvcklade scenarion. komme vara trevlig ig o inte va jobbig o lalla komme vara seriös när jag rpar. kommer inte göra regel brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så båda parterna har det kul o roligt i scenariot och inte bara tänka på sig själv o tänka på mot parten.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det här spelet. Och sen har jag spelat mycket på unive och sen har jag spelat unive ganska länge. o varit medlem o krim förut

Nekad, kan ansöka om medlemskap den 21 Juli!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka