Nekad SWEez | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? 1wagun.1

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2009

Berätta om din karaktär. som sagt så har jag flertals olika karaktärer, men jag kan iallafall berätta om 1 av dem. En av mina karaktärer heter Lukas Jönsson, Lukas är en väldigt framgångsrik person. Han har tidigare varit högt uppsatt i poliskåren och även chef på Jönssons Fastighetsbyrå. Lukas är född 1989 i Västervik, hans föräldrar var båda advokater och bodde väldigt bra tillsammans med lukas som var ensam barn i familjen. Nu bor Lukas i Unive staden och har det bra uppe i Winewood. Lukas har alltid haft ett stort intresse inom fotboll, han var fotbollsproffs tidigare i livet. han har även varit väldigt intresserad inom lagen och ville faktiskt bli advokat innan han blev polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? komme bidra me bra rp följa alla regler gö bra scénarion o utvcklade scenarion. komme vara trevlig ig o inte va jobbig o lalla komme vara seriös när jag rpar. kommer inte göra regel brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så båda parterna har det kul o roligt i scenariot och inte bara tänka på sig själv o tänka på mot parten.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det här spelet. Och sen har jag spelat mycket på unive och sen har jag spelat unive ganska länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka