Nekad SWEez | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1sweez

Ditt Hex-ID: hex: 110000140b34d35

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell roll o ban 10 dagar

Vem/vilka tog beslutet? @Valentino1 @dalle_4

Varför tror du själv att beslutet togs? För de tyckte att ja brött mot krigsreglerna när ja hoppade in o ut ur bilen en gång sen jagade jag han igen. men lärt mig att ABSOLUT inte hoppa ut o skjuta hoppa in igen o jaga Ja vett att jag gjorde fel när ja hoppade in o ut men de va en gång o ja va ju snabbt därifrån när ja hade skottat mot hans bil men va snabbt därifrån och kanske va dåligt av mig att jaga han igen efter ja skött mot han enligt dem, men enligt mig känns de konstigare om ja jagar en bil o sen stannar dem o ja riktar de åker iväg o ja skjuter en två skott mot dem o sen få ja tydligen it följa efter dem längre . men lärt mig av det här. Kan lova både Valentino o dalle att jag kan rpa mycke bättre än detat o kan visa de om jag får tbx min krim roll, men deras beslut vill ba visa att ja kan gö bättre än detta. Men om jag får tbx krimen behöver ni ej unbanna mig, kan ha kvar bannen om ja får tbx krimen. Men de ändå dallaes o valentinos val men de ska veta att ja kan rpa bättre än de som hände.

Hur är beslutet felaktigt? För har för mig att Philip själv sagt på ett möte att han har lättat på den krigsreglen och ja va ju diskret för ja åkte ju ifrån där ja skött snabbt men tydligen igen men entligt dem fick ja inte köra efter dem när ja hade skottat mot deras bil fick ja inte följa efter dem mer enligt dem där gjorde ja då ett fel att ja jagade dem sen. De va därför jag fick indraget. För ja rikta mot en bil dem stannarin ja riktar de åker ja skjuter nått skott mot de sen hoppade jag in i bilen o följde efter dem igen. De va de flet ja gjorde antar jag. Och kan hålla med att de va dumt av mig att göra så av mig men lärt mig av det här o ångar att jag gjorde så där, ska it ske igen. Men om ska ska va ärlig tyckte ja de va rätt o fel beror lite på hur man ser på saken. Men vill ba ha ett nytt försök på krimen o kan visa de för dem om de äör viliga o ge tbx. Men de deras val men ja kan bättre än detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: De skickar inte de så jag har inte de klippet.

Senast ändrad:
Nekad.
Vi gav dig först en krim varning sedan väljer du bara någon minut senare göra samma problem igen?
Ser ingen anledning till att ge tillbaks dina roller, därmed får du ansöka eller donera för att få tillbaks dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka