Nekad SWEez | Beslut Överklagan [realsickan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Ditt discord namn: 4sweezz

Ditt Hex-ID: 110000140b34d35

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, test medlem samt ban i 16 dagar.

Vem/vilka tog beslutet? @realsickan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tycker inte de är Fearrp för att för de fösta jag låg bara där och rpa på skadorna eftersom han skött mig, för de andra jag hade upp händerna som han sa och ja hade händerna uppe "Man ser inte de på klippet för ja låg i U" Han sa att jag ba skulle ta upp händerna o de va de jag gjorde de mina argument för att de va felaktigt, vist att jag låg där lite väl länge men som sagt ja va buggad och jag rpade på skadorna. Ser faktiskt inte den grova "Fearrpn" . För att han anser att jag Fear rpade som absolut inte är tillåtet på unive. Enligt mig så tycker jag att det är felaktigt då han skött mig i benet några gånger ja rpa på skadorna som man ska göra ja tog upp händerna när jag låg i U( man såg inte de på klippet dock) men han försöte ju it ens bära mig. Men jag rpade på sakdorna därför jag inte ställde mig upp samt sa han inte ens åt mig att ställa mig upp bara att jag skulle ta upp händerna som ja även gjorde fast man såg inte det. För ja vart skjuten i benet då de gansak dålig rp att ställa sig upp direkt så ja valde att ligga kvar o rpa på skadorna. Lite dumt av han också att försöka kidnappa mig mitt i en skottlosning. IRL tror ja också man de hade varit tufft att ställa sig upp efter man bilvit skjuten även så bad han mig inte att ställamig upp bara att jag skulle ta upp händerna som ja även gjorde Men iallafall anser jag att detta är fel beslut och att jag och Sickan kan komma överens på nått sätt. Men respekterar valet av realsickan men dock anser jag att han har fel i detta val.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte de är Fearrp för att för de fösta jag låg bara där och rpa på skadorna eftersom han skött mig, för de andra jag hade upp händerna som han sa och ja hade händerna uppe "Man ser inte de på klippet för ja låg i U" Han sa att jag ba skulle ta upp händerna o de va de jag gjorde de mina argument för att de va felaktigt, vist att jag låg där lite väl länge men som sagt ja va buggad och jag rpade på skadorna. Ser faktiskt inte den grova "Fearrpn" https://medal.tv/games/gta-v/clips/jTRt7OpCFaQ2-HfiD?invite=cr-MSxqUXgsMTYwODIzNjAw , detta va Indragen krim, test medlem samt ban i 16dagar. Han skött mig i benet 5 gånger ja rpa på skadorna ja tog upp händerna som han sa jag skulle göra, men han försöte ju it ens bära han sa ta upp händerna o de va de jag gjorde. De va ju inte så att jag gjorde värsta fearen ja låg ju bara kvar och rpade på skadorna samt sa han inte åt mig att ställa mig upp bara att ta upp händerna som ja gjorde. Han försökte kidnappa mitt i en skottlosning också så de va kanske lite dumt val av han att göra. Men respekterar sickans beslut och hoppas att jag och han kan komma överns om något.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jTRt7OpCFaQ2-HfiD?invite=cr-MSxqUXgsMTYwODIzNjAw Hur e detta grov fear? Han skött mig i benet 5 gånger ja rpa på skadorna ja tog upp händerna men han försöte ju it ens bära han sa ta upp händerna o de va de jag gjorde. Fattar verkligen inte detta faktiskt, ja kunde ju inte ressa mig upp för ja va buggad. Men ja tog ju upp händerna som han sa så hur är de ens Fear.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+Rep Ifall man skulle bli skjuten irl så hade man direkt inte tagit upp händerna snarare lidit av sina skador

Så felaktigt så de helt sjukt (I min åsikt), tycker han borde få en till chans, då dom flesta vet att det både logiska och realistiska du hade gjort irl skulle inte vara att ställa sig upp. Om du blir skjuten i benet i verkligheten så kan du inte ens röra dig eller dina ben till du fått hjälp av proffesionell vård.

Så felaktigt så de helt sjukt (I min åsikt), tycker han borde få en till chans, då dom flesta vet att det både logiska och realistiska du hade gjort irl skulle inte vara att ställa sig upp. Om du blir skjuten i benet i verkligheten så kan du inte ens röra dig eller dina ben till du fått hjälp av proffesionell vård.
❤️

Tillbaka