Nekad SWEez | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: 110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 4sweezz

Vem var det som bannade dig? @alvvin

Bild på banmeddelande:
hgg.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett fel. Men fattat beslutet och lärt mig av detta misstaget kommer kommer aldrig ske igen kan jag lova. Men har lärt mig av denna ban och ska ej ske igen och ber om ursäkt för jag gjorde detta regelbott och kommer ej ske igen. Och lärt mig av detta. Vet att jag kan bättre än detta o kan visa de om jag får en till chans och jag lärt mig av detta misstag och förstår ditt val men hoppas du kan förstå o ge mig en ny chans vet va jag gjort för fel o ångrar mig mycket o de sakej ske igen kan jag lova och vill ba ha en ny chans för vet att jag kan bättre än detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hämtade kroppar från ett sceanrio jag va med .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt, inge o tala om

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oklart ungefär 40 nånting inte blivit bannad för detta förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Att aldrig komma tbx till den platsen då hade detta aldeig hänt och väldigt onödigt av mig o ber om ursäkt och lovar jag kan bättre av mig och kan visa de om alvin vill ge mig en till chans för lovar kan bättre och försått va jag gjort för fel o lärt mig av mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, väldigt mycket att aldrig komma tbx o hämta kroppar efter dog i secnaeriot vet inte vajag tänkte med men har förtåt va jag gjorde för fel och komme inte ske igen de kan jag lova vet absolut inte vad jag täönkte men jag lärt mig av detta misstag och kommer inte ske de kan jag lova. Se hoppas att Avlin kan ge mig ett till försök och ber om ursäkt för detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka