Nekad SWEez | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 1.w4llader

Vem var det som bannade dig? Elnour // Kan inte ladda up bilen men bannad fö hade pling ljud av misstag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 10970.jpg svart ba svart.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade pling ljud. Och jag vet att man inte får ha pling ljud va väldigt dumt av mig o ångrar mig mycke. Men kolla jag va inne på en 100k or die server sen glömde jag stänga av pling ljudet. Sen blev de ju som de blev. men förstår bannen ochg jag fattar och jag ångrar mig. tror ni kommer på en bra lösning. Detta är bara ett stort missatg av mig som inte kommer hända igen. Ska bli mer nggran med de och vill ba ha en till chans för d va väldigt onödigt. Om ni vill oxå fö ni gärna ge tbx mina roller då de väldigt tråkigtt fö en sån liten sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade dem tyckte jag fear rp men gjorde inte. sen va jag tvungen att skicka klippet sen a såg dom jag hade pling ljud. De va dumt men förklarade ju varför jag hade de. Men enligt mig är inte detta den farligaste bannen. Men ja vet att man inte får ha pling ljud då de räknas som ett typ av fusk. Jag ångrar super att jag intye märkte tidigare. Men hoppas att Elnour eller Alexandaar fattar. Att de inte va menning. De va verkligen inte menning men visste de inte, jag tänkte inte på de men ska bli bättre med de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt Och fel. För de va ju inte menning att ha de. Men jag hade de ju fortfarande. Och man får inte ha de. Förlåt för detta ångrar mig sjukt och vill gärna få tbx mina roller då de tråkigtg att förlorar krimen för liksom betalade ju för den och sen tas den bort fö jag liksom glömde. men fattar jag gjorde fel och vet att jag gjorde fel. Men va inte menning så snälla kan jag bli unbannad och få tbx mina roller. tack. Men de är ert val. Vet va jag jorde för fel men va ju ändå inte menning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja,30 gånger kommer inte ihåg alla. Har blivit unbannad på ganska många av dem.
De va verkligen onödigt av mig och ångra att jag inte kom på de men fanns inge jag kunde göra där, för kom it på att jag hade de på. Men va ju inte menning men ångrar mig vet att jag gjorde fel och ska tänka mer på de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att märka att jag hade pling ljud och att ta bort de. men men finns inget att göra nu. Ber om ursäkt och hoppas nu kommer på en bra ösning. Och om jag blir unbannad kan jag väl få tbx mina roller. Då de är tråkigt att tappa rollerna för nått jag glömde bort. Men tror att ni kommer på en bra lösning. Men vill ha en till chans för de va inte menning och vet att jag gjorde fel och förstår. Oxh snälal kan jag fåp tbx rollerna. Detta är ett stort missatg av mig vet att jag gjorde fel och vrf ni bannad mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig har nått typ av fusk nånsin. Och vara säker på att jag inte har pling ljud igen när jag går in på unive. Vet att jag gjorde fel och a men men. Tror ni kommer på nått bra. Att jag ska hålla koll mer på såna saker. / När jag blir unbannad ska jag köpa upp gäng

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka