Nekad SWEez | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 1sweez

Vem var det som bannade dig? @Deckz

Bild på banmeddelande: bannad 17PNG.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja körde krim utan krim. Och ja gjorde ett misstag att kö de. Men ja gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De vdma mig så ja skött dem sen vdma de mer. och ja körde krim utan krim ja vet o ja ångrar mig o vet va jag gjorde fö fel o lärt mig av detta missatg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt, de va helt klart rätt av han o ja vet va ja gjorde fö fel o ångrar mig, o lärt mig av detta misstag o komme it hända mer. Och lärt mig o vet va jag gjoirde fö fel o a men ser ju att ja gjorde fel så de va rätt av han. men ska förbättra de så ja inte få lika mycke banns o ska skötta mig. Men den va iaf en rätt ban o ja vet va jag gjorde fö fel o ångrar mig. Men som han skrev på förra så ha jag lärt mig av misstaget och vet va jag gjorde fö fel o lärt mig av de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, minns itr men de syns på bilden 37 ksk nått sånt. men ska förbättra de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort nått kriminellt när ja inte va krim, så de va väldigt onödigt av mig. Och ja vet inte va ja tänkte med men men gjort är gjort. men hoppas på en andra chans av deckz men hans val. men han verkade ju it bry sig om att de vdma mig flertal ggr. Men vet va jag gjorde fö fel o ångrar mig. men hans val va han vill gö. Men iaf har lärt mig av detta o komme it hända igen. Men dem gjorde ju oxå fel, så de borde väl oxå få en ban??. men jaja. jag vet jag mst sitta av så ja lärt mig av misstaget men har redan lärt mig av de misstaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte skjuta eller göra nått kriminellt som icke krim. Och ja lärt mig av detta misstag och vet va jag gjorde fö fel o ångrar mig att ja gjorde de misstaget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka