Nekad SWEez | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: 110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 4sweezz

Vem var det som bannade dig? @Makavelli

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: makavelli ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag hade på pling ljud på mitt soundpack.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Makavelli o några andra staffs bad mig hoppa sup, dem bad mig öppna medal o sätt ap ljud p klippet sedan hörde dem pling ljudet sen vart ja bannad. Fattar bannen till 100 procent o de va mitt fel och har redan bytt till ett annat soundpack. Men ja lärt mig av denna ban o ska inte ske igen och kan bättre än detta o de va ett misstag men har it kvar de SP. Men kan lova han om han är villig o ge en tiull chans kommer ja inte ha pling ljud eller nått likandne o att detta aldireg ska ske igen och detta va ett stort misstag av mig o onödigt och har lärt mig mycket av denna bannen och vet att man inte får ha de. men helt enkelt va de ett misstag av mig o ångrar mig. Men makas val om han vill ge en chans eller inte men vill att han sak veta att jag kan bättre än detta o ska inte ske igen och att jag lärt mig mycket av detta o förstår bannen och vet att jag förtänade det men såklart vill jag gärna ha en till chans så att ja kan visa att jag kan bättre än de. Hoppas han kan fatta att ja kan bättre än dett ao fattar att ja gjorde fel o lärt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt till 100 procent att ja hade pling ljud o ett soundpack man inte fick ha.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, 48 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att aldrig ha ett soundpack med pling ljud eller nått likande sånt ljud. Då hade detta aldrig hänt o lärt mig av detta och fattar bannen och hoppas maka kan ge mig en till chans för ja vet att ja kan bättre än de o detta ske ej ske igen och de va onödigt o lärt mig av de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ha ett soundpack med pling ljud eller nått liknande. Men har lärt mig av detta o byt soundpack/sp. Och nått sånt här ska ej ske igen de kan ja lova. Hoppas maka kan lita på mig oxå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes 100 procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka