Nekad SWEez | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 1sweez

Vem var det som bannade dig? @gaby

Bild på banmeddelande: unive 6 ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fö ja gjorde ett kasst scenario. O lärt mig av de o visste att jag gjorde fel så ångrar de. Men håller med om bannaen men iaf ja ångrar de o lärt mig av de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Solo stormade oil men ja visste från början att de va dumt så ja tänkte dra. sen lyssnade ja va hon sa i staff samtalet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt, inte så mycket att säga men de hade rätt med beslutet. Men jag har iaf lärt mig av detta o ska inte solo storma. men från början tänkte jag att de va ett misstag darför jag inte gjorde nått när ja va där fö jag visste att de va fel så ja tänkte dra sen när du drog in mig i staff samtal så lyssnade jag ju va du sa o drog men ja de va dumt o ångrar mig. Och ja håller me jag hade kanske lite dålig attityd i support o ja ångrar de. men ja gjorde misstaget o ja ångrar mig o lärt mig av de här. men om ja inte ens hade åkt dit hade inget av detta hänt. Men iaf de rätt val av dem men deras val om de vill unbanna men iaf lärt mig av detta o ska inte hända igen o kan göra bättre av mig. så ni får gärna unbnna för ja lärt mig av detta o fattar erat beslut. Men när jag kom ditt såg ja att alla som va där va ju döda så ja hade väl ett läge men iaf hpåller ändå med i bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 41 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte åka dit från början, så hade detta aldrig ens hänt. De hade ja kunnat gjort annorlunda då hade jag inte gjort de misstaget och då hade ja inte behövt vara bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte "solo storma" men jag gjorde ju som du sa o inte rörde ingen ele tog nån som du sa. Och ja tä nkte innan du satt mig i staff samtal tänkte jag att de va dumt av mig darför jag inte rörde nån kropp så ja vet att jag gjorde fel i det scenariot. Men ja vet vad jag gjorded för fel o lärde mig av det. men från början tänkte jag att de ja gjorde va fel så du vet. Men håller med er i ert beslut men ja ångrar mig att jag gjorde de. men vet att jag kan göra bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jipps ja fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka