Accepterad SWEez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 1.w4llader

Vem var det som bannade dig? @Emilia /Korruption inom yrke. Kn inte skicka bild fö nån anledning.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unnamed.png black bara.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte ens hon får gärna skicka klippet till mig i pm. Jag skött på nån som skött på nån såg bara han och såg bara han så vet ej varför han ens skickar in klippet. Och såg ju bara han där så fattar ej varflör ni bannar, hon får gärna skicka klippet i pm. Men förstår mitt fel även attjag inte tycker att jag hjälpte dem ja a bara me dem ibkland men då gjorde de inget kriminellt. Men fattar va jag gjorde för fel o är ledsen fö detta ska in6e ske igen. Men har it sett klipåpet men hon får gärna skicka i mitt pm. Har lärt mig en läxa. Finns inte heller bevis uppe. Men lärt mig en läxa. Och förstår mitt fel o de mitt fel o lärt mig. Vet va jag har gjort och ångrar mig mycket detta ska ej ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hörde skott åkte dit såg en orange kläd person skjuta jag skjuter han för jag ser bara han där. Sen klippade väl han o skickade in. Men hon får gärna skicka klippet till mig. Vet va jag gjorde för fel o ångrar de. Men har läty mig av mitt fel men har inte sett klippet än men försår va jag gjord eför fel o ber om ursäkt för de. Vet va jag gjorde för fel och jag ångrar mig mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JA,31

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte varit med de eller hjälpt de och lärt mig en bra läxa. Vet va jag gjorde för fel o ångrar mig. Har lärt mig av detta fel o ångarar mig o detta kommer ej hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka