Accepterad SWEez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 1wagu.1

Vem var det som bannade dig? @IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 218_20230816153733_1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett stort fel. Tog en glock 17 från polis fårrådet. Ångrar de väldigt mycket vet at det va ett stort misstag. vet inte vad jag gjore asså de va väldigt dumt o ångrar de så mycket de va välgt dumt o vne ens asså om jag får en unbann komme detta aldirg hända igen o kommer inte rpa polis fö de är inte ett jobb som passar o detta va väldigt dumt o ÅNGRAR DE kan jag få en andra chans komme adlrig hända komme inte en vara polis då. snälla bara en chans vne vad jag ska gö nu spelar ba unive kommer aldrig hända igen. kan jag snälla ba få en annan chans. årkar inte de va jätte felt o ångrar de kan jag ba få en andra chans kommer aldirg hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tog en glock från förrådet o a ångrar de o detta kommer abslolut inte hända mer ångrar detta trycket de e kul o köra på unive de va väldigt dumt o kommer aldig hä'na om jag får andra chans snälla kommer aldrig vara polis då detta va ett stort misstag vn ens jag spelar ba unive vne vad jag ska gö nu.. vet att jag gjorde fel o komme rinte hända igen snälla ba en chans.komme aldrig hända om jag får en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt men ångrar mig mycket snälla kan jag ba få en unbann får dcen o servren tack. komme inte hända. har lärt mig en läxa nu så kan jag ba få en chans till kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 14 gånger minns inte de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skulle inte tagit det vapnet. och jag har lärt mig en läxa nu så få jag ba en till chans. Skulle bara låtit den vara där de va dumt o ångrar de. kan jag få en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ska adrig göra om det igen om jag får en chans till jag har lärt mig av detta misstag nu så snälla. bara en chans. skulle bara tagigt radion sen låtit glocken vara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka