Inaktuell SWEez | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Ditt discordnamn: SWEez#9620

Ange ditt födelsedatum 22 November 2009

Varför ska just du bli staff? har bara 5 eller 6 bans.Jag vill bli staff på unive för jag älskar att spela på unive. det är nästan det ända spelet jag spelar. jag kommer bidra med att vara trevlig mot andra staffs och dom som spelar på unive om dom behöver hjälp. Jag vill vara en dela av staff teamet och att hjälpa andra för att jag tycker att det är treviligt att hjälpa andra. Om man är staff så kan man banna, kicka, speca, ge pedmeny om dom behöver och dv, goto och tp och många andra. Jag gillar det här communityt och jag vill göra det är communityt större och att andra som inte har spelat på unive länge tycker det är kul genom att få servren mindre lalligt. men unive har ett bra communityt och det är väldigt många spelare som spelar på unive det är väldigt kul och jag vill göra så att det inte blir lika lalligt som det kan vara ibland men jag vill att andra folk ska komma hit och tycka att det inte är lalligt och bra. jag hoppas och tror att det blir så snart. kommer göra mycket staff job om jag blir det hade varit jätte kul.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? cirka 5-6 timmar på vardagarna cirka
7-8 timmar på helgerna cirka

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men är SV men kan många comands dv, ban, spec, tp, tpm, kick, och så har staffsen en egen chatt som sv har, toggleid,v så spawnar man in en bil, och sen kan man ge skin och pedmenys.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, KRIM

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inom discorden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka