Accepterad SWEez | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? SWEez#9620

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. kommer hem från skol spelar tills 21,20 på vardagar
och på helger 02,15

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 1år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 5 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. banna, kicka, dva, revva. hålla koll på communityt. servervakterna ska inte leta efter fel i rp liksom att spriga och leta efter det. Men om dom ser nån som lallar ska han få återkärnde. Vi ska ha en hög rp nivå när man är servervakt. Och att hjälpa folk om dom behöver hjälp med tillexempel att dom dog av nån bugg eller nått. Eller om en bil blockerar nånting och ingen sitter där kan man dva.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag gillar det här communityt och jag vill gärna hjälpa till med servren änven fast SV har inte jätte mycket perms. Jag kommer hjälpa servren på bra sätt och inte abusa. Och så vill jag att inte staffsen ska köra allt jobb och att vi kan hjälpa till på vårt sätt. Jag kan birda med att kicka, banna om det behövs och att revva folk om dom behöver det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man har toggelid när man är i tillexempel ett skjut scenario, om man kickar folk utan nån anledning och om man bannar någon utan någon anlevning. Om man revvar sig själv i tillexempel en storming eller driveby eller nått sånt och det kanske nån bara för att vinna scenariot.

Tillbaka