Nekad SWEez | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? SWEez#9620

Ange ditt födelsedatum 22 November 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer hem från skolan spelar unive senare äter jag mat sen spelar jag lite och sen pluggar jag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 1år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 5 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. hålla reda på servren på marken medans staffsen är i luften och speccar med också lite på marken. men servervakter håller reda på communityt gemon rpen. och hålla koll på communityt. kicka folk som lallar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hålla koll på communityt och se till så att folk inte lallar för mycket. Jag vill också hjälpa staffsen så att dom inte behöver göra allting på servren. och jag vill gärna bli servervakt på unive för jag älskar att spela på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korrupton är om man revvar sig hela tiden och revvar sig i skott scenarion. och om man har toggelid i tillexempel skott scenarion och om man är död i ett scenario och revvar sig.

Tillbaka