Inaktuell SWEez | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? SWEez#9620

Ange ditt födelsedatum 22 November 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att icke medlemar ska bli medlemar och då kommer communityt växa. Jag kommer specca runt och kolla så allt går bra på servren men jag kommer vara mycket på forumet. Och det skulle vart kul att vara MA.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är trevlig mot folk och lyssnar vad dom vill säga. Jag vill att flera ska vara medlemar och vill hjälpa communityt med att specca och göra så att flera ska bli medlemar och jag kommer specca och se så allt är bra på servren. Jag kommer ofta vara på forumet och att göra så icke medlemar blir medlemar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska va trevlig mot dom och behandla dom bra och man ska ha med respect mot folk och man ska lyssna på vad dom vill säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill få in mer medlemar till Unive och jag vill att communityt ska växa så att flera personer kan du medlemar till servren. Och jag vill hjälpa servren genom att specca så att se så allt går bra på servren men jag kommer också vara i forumet mycket. Jag vill att icke medlemar ska bli medlemar till servren och om vi får in mer medlemar kommer ju unive att växa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom ska följa reglerna och att dom inte ska lalla och att slå folk hela tiden. Och som medlem ska dom nog skafa jobb och hålla koll så dom skötter sig på jobbet.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska hålla koll på vad medlemar gör så dom inte lallar för mycket och att slå folk för mycket. Och att hålla koll så dom har roligt på servren. Det hade varit kul att vara MA för att jag vill att flera ska bli medlemar och jag vill specca communityt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag vaknar äter nått till frukost går till skolan sen när det är klart spelar jag unive sen äter mat o sen spelar unive.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka