Nekad SweExit | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SweExit

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971616093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Sw#9894

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Eric Carkssin han är 25 år gammal. han hade en ganska dålig uppväxt hans föräldrar skilde sig när han var 15 år gammal och han Hans mamma var snäll och hon jobba som städare och hon hade det bra hon hade ett fint hus och ganska bra ekonomi. hans p när Erik var 16 år gammal så han blev deprimerad så han var ledsen och hoppade av skolan så när Anton var 20 så var hans mamma arg på Linus för att han inte hade sökt till ett jobb då sa hans mamma sa till Anton om du inte får ett jobb på en månad så kommer jag kasta ut dig efter en månad hade inte Anton ett jobb så hans mamma kastade ut han och tog hans nyckel så då gick han till en kompis och bodde där 2 år sen blev han utkastad från hans vän också. Då var han 16 år gammal och tog en taxi till

Varför ska just du bli Medlem på Unive? det verkar vara en spännande server och med trevliga personer. och jag vill utveckla min RP nivå Och med medlemskap så kan man göra mer saker, som till exempel att få bättre jobb m.m. Unive är den enda server på FiveM som jag har tyckt om det har varit lång tid och bli medlem på för på många andra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ycker om erat koncept på servern. Typ som , olika gäng, poliser, ambulanser, mekonomen falck postnord m,m /// Jag har en några vänner som spelar där och det är en väldigt bra svensk server med mycket folk

Hur hittade du Unive? jag har tittat på många streamers som just spelar på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? På unive vill jag hålla en hög rp nivå och utveckla den ännu högre. Jag vill även hjälpa andra tillexempel hade jag det tufft i början med att få tag i någon som kunde laga mitt fordon. Jag vill också visa folk hur det fungerar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt och göra massa olika sorters av rp med nya vänner o gamla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nep är ej med i någon annan

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka