Vad är din steam profil länk? de funkar inte men jag heter Mc_Chunky på Steam
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad är ditt discord namn? Ludde#9894
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Han heter erik carlsson han är född sverige
2006 han hadde en tuft upväxt han har alltid velat bli brandman och
hjälpa andra folk o de
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag Vill bli medlem
Jag Gillar unive den är rolig o spela på och jag vill värkligen ansöka till brandman
o få jobb o hjälp andra o de
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker Att De Är En bra server och den är rolig och spela på du får många nya vänner o de
Hur hittade du Unive? Jag Lettade servrar på youtube sen frågade jag en streamer om han hadde någon bra server han sa unive jag testade den och tyckte att de var en bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt Mål Är att bli brandman och hjälpa andra personer
och va snäll mot andra
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Få Alla att tycka att de är roligt och spela
på unive och de

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad är ditt discord namn? Ludde#9894
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Han heter erik carlsson han är född sverige
2006 han hadde en tuft upväxt han har alltid velat bli brandman och
hjälpa andra folk o de
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag Vill bli medlem
Jag Gillar unive den är rolig o spela på och jag vill värkligen ansöka till brandman
o få jobb o hjälp andra o de
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker Att De Är En bra server och den är rolig och spela på du får många nya vänner o de
Hur hittade du Unive? Jag Lettade servrar på youtube sen frågade jag en streamer om han hadde någon bra server han sa unive jag testade den och tyckte att de var en bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt Mål Är att bli brandman och hjälpa andra personer
och va snäll mot andra
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Få Alla att tycka att de är roligt och spela
på unive och de
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja