Nekad SweetDreams | Chef-jobb ansökan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? Walker#3200

Hur gammal är du? 12 år (2008-03-19)

Hur många timmar har du på Fivem? över 600 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat på meko tidigare och vill nu steppa upp det till chef på något ställe där man lagar bilar, Och har intresse för bilar och att hålla på med bilar mycket och de har varit en del av mitt liv. Och tycker om att kunna hjälpa folk mycket samt kunna göra folk glada. Jag vill gärna kunna ta detta jobb om jag får chansen för vill hela tiden bara hålla på med bilar samt kunna laga dem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju jobbat på Meko och jag vet hur man beter sig mot folk samt vet hur man är som chef. Och jag vet hur man ska ta intervjuer, Jag kan även mycket om Möten och löneförhöjning och jag vill gärna bli chef vid ngt bil jobb.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Noah Hallbäck och Noah växte upp i Stockholm och han har två syskon båda är 7 år gammal. Och när Noah var 7 år gammal började han få intressen av bilar och datorer. Och då lånade han sin pappas mobil för att söka upp fakta och de. Och hans pappa hade en stort garage med många verktyg och där gillar Noah att va. Varje dag gick Noah dit sju på morgonen och meckade med sin nya dator han fick när han var 14 år gammal och han meckade med en liten mini copper. Och ibland kom hans vänner över och hjälpte till och i 7 år och sen efter de blev dom klara med bilen och eftersom har var 20 då fick han körkort så då började han köra sin bil som var full trimmad och full pimpad.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta
Vardagar: Måndag - Fredag
15:10 - 20:00
13:30 - 21:00
14:00 - 21:00
13:30 - 21:00
14:20 - 23:00

Helg: Fredag - Söndag
10:00 - 00:00
10:00 - 00:00
10:00 - 21:00

Detta beror på mina skol dagar samt Helg.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Din ansökan om att bli chef har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka