Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2022
Vad heter du på discord? Sweet_rox12#0768
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ca 900
Hur aktiv kommer du att vara? typ hela tiden
Vad heter du? Melker Svensson
Hur gammal är du? Jag är 22 år gammal
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? Ja jag har kunnat simma sedan jag var 6 år gammal så ja
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis fär jag älskar att hjälpa folk och att göra staden trygg inga brottslingar denna staden kommer vara en plats där man kan gå fritt och samt polis är ett fantastiskt jobb då man får hänga med kolegor och lära känna nya personer
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att man tar jobbet seriöst och inte lallar runt. Detta jobbet kräver att man kämpar. det är viktigt för många och att känna sig trygg
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet typ allt inom polisen men att stoppa kriminaliteten och hjälpa till
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har hänt mycket lspdfr och polis på många servrar (svenska och engelska)
Hur är du som person? Snäll Ingen stress och genuint trevlig
Är det något vi bör veta om dig? Nej ni får ha en bra dag
Vad heter du på discord? Sweet_rox12#0768
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ca 900
Hur aktiv kommer du att vara? typ hela tiden
Vad heter du? Melker Svensson
Hur gammal är du? Jag är 22 år gammal
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? Ja jag har kunnat simma sedan jag var 6 år gammal så ja
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis fär jag älskar att hjälpa folk och att göra staden trygg inga brottslingar denna staden kommer vara en plats där man kan gå fritt och samt polis är ett fantastiskt jobb då man får hänga med kolegor och lära känna nya personer
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att man tar jobbet seriöst och inte lallar runt. Detta jobbet kräver att man kämpar. det är viktigt för många och att känna sig trygg
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet typ allt inom polisen men att stoppa kriminaliteten och hjälpa till
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har hänt mycket lspdfr och polis på många servrar (svenska och engelska)
Hur är du som person? Snäll Ingen stress och genuint trevlig
Är det något vi bör veta om dig? Nej ni får ha en bra dag