Accepterad Swedz | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Swedz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198366604822/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Swedz#3201

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en karaktär med drömmar dvs han kommer att försöka skaffa sig ett jobb för att sedan kunna införskaffa sig ett hem där han bor och sedan leva upp till sina drömmar. Några av mina drömmar är att kunna köpa snygga och snabba bilar, ha en massa polare och samt följa de regler som är uppsatta för att få ett bättre samhälle och flyt. Min karaktär är intresserad av pengar kriminalitet osv framför allt adrenalinet när det kommer till bankrån osv. Jag är uppväxt från en kriminell familj och tyvärr hamnade jag i de spåret också. Min karaktärs ålder är 24 men man kan ju tro 19 så snygg jag är ;). Skulle helst vilja jobba inom ett gäng efterom jag vart polis e de förra städerna jag jobbat inom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en person som spenderar en massa tid på en vettig server där folk även kör seriöst, jag donerar även pengar ofta för att den servern jag sak spela på även ska ha råd med de krav jag är ute efter. Jag kommer hålla mig till de regler som finns och jag hjälper mer än gärna till på servern. Brukar hjälpa andra personer ingame ifall de har problem med att lära sig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli W-L för att jag vet att detta är en populär server och att jag faktiskt har hittat ett spel jag gillar att lägga ner tid, pengar och faksitkt bryr mig om. Kollar en massa youtube även och ahn egenskarper kring rpandet.

Hur många timmar har du på FiveM? Är inte säker har kanske 150-500 timmar olika spelade inte på detta acc innan.

Hur hittade du Multistaden? Många av mina polare till mig rekomenderade denna server sedan stötte jag även på den ett par ggr på sökhistoriken.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Tyvärr blev jag bannad på denna server för att jag skulle flytta en polisbild och råkade köra över en, bad om ursält men fick en p ban. Har skärpt till mig och bad även om ursäkt till grabben men fick tyvärr mitt straff. Önskar jag skulle få en ny chans på något vänster mvh Emil

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu lägger jag cirka 10 timmar per dag på paradise roleplay och tycker den servern är bra men vill variera mig lite.

Om jag skulle bli godkänd skulle jag förmodligen bara spendera tid på denna server eftersom det är en välgjord server och dessutom en populär server. SweWilliam#5766

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka