Swedz | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Swedz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366604822/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Swedz

Vad är din discord tagg? Swedz#3201

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor tjänstefordon+vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror de misstog händelsen faktiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det stod en polisbil i vägen för mig vid garaget och skulle flytta på den och det stod en grabb bakom som jag inte såg och så råkade jag backa över killen , sedan hoppade jag ut och bad om ursäkt osv och han sa att det var okej. 2 minuter sedan fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var väl mitt fel med tanke på att jag tog polisbilen men asså p ban tycker jag är fel ändå, menar det var 1 meter jag flyttade bilen. Alla har inte heller en bra dag kanske var därför jag fick den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag har inga andra bans men de klart ja lärde mig av detta nästa gång får jag bara ta en annan väg runt istället för jag rör inte polisbilar mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ta och åkt runt en annan väg alltså backat och vänt sedan åkt ut där ingången var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart jag rör inte som sagt dedär polisbilarna mer.

Har du läst våra regler? Ja

Detta var ju dock ett tag sen inte så att jag blev bannad nu och skicakde in direkt utan väntade 1-2 veckor satt jag visar att jag förstått mitt fel mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka