Inaktuell Swedubhub | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Not Falle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NotFalle

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak men vill helst bli kallad Falle

Vad är ditt discord namn? Not Falle#4235

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Westergrund och är 39 år gammal. Han är en väldigt trevlig, snäll, hjälper personer som behöver hjälp men ibland i stressiga situationer så får han svårt tänka klart.
Kurts föräldrar har inte så mycket pengar så han vill hjälpa dem, så han flyttade till staden Unive för att få jobb för att både Kurts och hans föräldrar ska kunna leva bra.
Kurt gillar bilar och att se dem utvecklas. Hans drömbilar är en röd Volvo V90 och BMW I8.
Kurt har väldigt bra betyg i Matte, Engelska och SO samt andra ämnen men Matte, Engelska och SO är det han har högsta betyg i. Som jag sa tidigare är Kurt mycket intresserad så när han hade tagit studenten började han jobba på sin brors bilverkstad, med tiden han jobbade där blev han mer och mer intresserad av bilar och ansökte hos IKEA och fick lagra i hyllor, hjälpte till i kontoren och sånt. Men efter några månader blev han trött på det för han ville jobba som Polis så han flög till staden Unive och tog in på ett motell och jobbade på postnord och leverade paket.
Nu vill Kurt ansöka om jobb hos Polismyndigheten för att tjäna pengar och ge till sina föräldrar och kunna leva ett bra liv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tidigare har jag varit på andra fiveM servrar men ingen har varit lika allvarlig som denna och jag skulle verkligen vilja få en skans att köra på Unive. Jag har hört mycket bra om denna server och har en väldigt nära vän som starkt rekommenderar denna server och som har gått igenom regler med mig och som sagt jag har kört fiveM förut och vet vad det handlar om och att det blir konsekvenser om man inte sköter sig eller bryter mot regler!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? RP nivån på Unive är väldigt hög och det gillar jag, de flesta är trevliga och man kan hitta nya vänner, det finns många bilar man kan köpa, modifera och bli nöjd med sin bil och känna sig stolt att åka runt i.

Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av min kompis om denna server och har tittat på youtube videor om vad det handlar om och så vidare...

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rp så mycket som möjligt och komma upp i en bra rp nivå, skaffa nya vänner, bidra med mitt bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna mer folk och bidra med mitt rp till servern. Få mer personer att joina servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte körde på andra men tyckte inte att dem var bra.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka