Accepterad Swedubhub | Chef-jobb ansökan [Smokey] [Qpark]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Not Falle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Isak

Vad heter du på discord? Not Falle#8336

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? I ett år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla det framåt och jag kommer göra allt för gemenskapen. Gemenskapen är väldigt viktig för mig eftersom att det handlar om mina kollegor och jag vill att dem ska komma till jobbet pga att det är kul och att det är en bra miljö! Jag kommer att införa prov och jag kommer själv göra ett dokument där man kan läsa på och lära sig. Detta är eftersom att man ska veta vad det är man gör och att om du inte är så säker på något kan du enkelt kolla upp det. Om man även är ny på jobbet så kommer men enkelt att kunna lära sig och snabbt bli säker på vad man ska göra. Jag kommer även att jobba med aktiviteten eftersom att det känns som att Qpark inte varit så aktiv. Jag kommer jobba för att man ska se oss i stan och att utveckla Qpark framåt. Jag kommer att stanna som chef så länge som jag får tills jag känner att jag har uppfylt mina egna krav som chef och att jag har påverkat Qpark positivt! För att få en bra gemenskap så kommer jag att ha roliga aktiviteter vid vissa tillfällen även om det inte är in game eftersom att man ska trivas. Jag kommer ha möte varanan vecka för att se om det är något vi kan förbättra eller om det är någon viktig info jag behöver ta upp. Tycker detta kan vara viktigt för det ökar aktiviteten och personalen kan påverka själva om något inte är bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef på mekonomen så jag vet hur systemen funkar och hur man gör som chef. Har även varit i kontakt med andra gamla chefer och fått info från dem.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 4-5
Helger 5-6 eller mer.
Kan självklart alltid nås via discord!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka