Nekad Swedubhub | Chef-jobb ansökan (Kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Not Falle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Isak

Vad heter du på discord? Not Falle#8336

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 25 November 2021 (1 år)

Hur rollspelar du på servern?

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag kommer att utveckla jobbet framåt så bra som jag möjligen kan. Jag kommer att göra allt jag kan för att få mycket mer aktivitet. Det är väldigt viktigt för mig att en chef ser till att det är en bra arbetsmiljö och att man gör roliga saker så jag kommer att se till att man gör saker tillsammans även om det inte är in game. Jag kommer att införa prov om försäkring och jag kommer självklart att se till att det finns ett google dokument där du kan läsa på inför provet och jag tycker detta är viktigt eftersom att det är det jobbet handlar om och om kunderna har några frågor så ska vi kunna svara dem. När någon anställd behöver hjälp så kommer jag att hjälpa dem så snabbt jag kan eftersom att jag tycker att det är viktigt att man faktiskt försöker ge det bästa ifrån sig som chef. Jag har sett chefer komma och gå på trygghansa men jag kommer inte att lämna så fort, jag lämnar när jag ser att jag har gjort en förändring på ett positivt sätt och när jag hjälpt trygg hansa att bli mer aktivt och en bättre miljö för både kunderna och personalen! Jag kommer att anställa den personal jag tycker är lämplig och inte inaktiva personer som bara är där för sin lön. Jag vill att man inte ska vara på trygg hansa för sin lön utan att det är en arbetsplats dit man vill gå och arbeta på!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande på mekonomen tidigare och jag har mycket erfarenhet av det. Jag har även erfarenhet av trygghansa eftersom att jag har jobbat här ett tag nu och jag vet hur systemen funkar både för chefen och för att försäkra bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Helgerna 5-7 timmar
Vardagarna 4-5 timmar
Kommer alltid att kunna nås via discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka