Nekad Swedubhub | Ansökan till Servervakt [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Not Falle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Not Falle#0014

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15.00 - 22.00
Tisdag 15.00 - 22.00
Onsdag15.00 - 22.00
Torsdag 15.00 - 22.00
Fredag 13.00 - 01.00
Lördag 11.00 - 02.00
Söndag 11.00 - 22.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 25 November 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger var av en var vdm men min dator var kass då så det var inte med mening. En annan var Fail RP och då glömde jag göra /me på en lagning vilket jag lärt mig av och har aldrig hänt igen. Bild: https://cdn.discordapp.com/attachments/989298571968925766/1008828797321220257/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En som inte bara åker runt för att banna/straffa folk utan RPar som vanligt och när den stöter på någon som bryter mot Unives regler så tar den hand om det. En person som inte abusar sina krafter. Jag tycker inte att det är okej att abusa eftersom att när man får perms som tex SV så litar staff och mods på dig och att medvetet abusa sina perms är bland det taskigaste och dummaste man kan göra.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Eftersom jag har spelat på Unive väldigt länge, kan alla regler och vill det bästa med Unive. Jag har spelat på många FiveM servrar men ingen har varit lika bra som Unive och det är framför allt därför jag spelar på Unive och så gärna vill hjälpa till.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En pålitlig person som aktivt försöker göra det bästa för servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Ansvaret som servervakt är ju som det låter du vaktar servern och ser till att folk inte förstör för andra. Korruption och abuse är när du använder dina perms på helt fel sätt och använder dem på ett mycket egoistiskt sätt för att bara du ska få det bra själv och alltså inte bryr dig ett skit om andra omkring dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka