Accepterad Swedishwolf | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedishwolf

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Patric

Vad är ditt discord namn? swedishwolf007

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 1980

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja.

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patric Skåning 45

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, laglydig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född och uppväxt i den skånska storstaden Malmö. Patric hade en tuff uppväxt men lyckades ändå få det rätt bra i livet.

Där har Patric arbetat med allt från säkerhet till IT men att alltid se och göra samma saker varje dag i 45 år gjorde att Patric kände att det behövdes en nytändning i livet.

En av Patrics vänner är redan medborgare i Unive och rekommenderade staden.

Därför bestämde sig Patric för att prova lyckan i Unive för att hitta tillbaka till lyckan han kände som ung påg i Malmö.

Patric hoppas att kanske i framtiden arbeta med säkerhet igen eller till och med som polis.

Patric är lugn och eftertänksam och försöker lösa alla situationer med ord i stället för handling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa god stämning och förhoppningsvis få många vänner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag blir rånad under vapenhot så låter jag dom råna mig trots att jag förlorar mitt inventory.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait samt Reaction RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gillar att rollspela

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka