Accepterad SwedishViking | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwedishViking

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: SwedishViking

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198170081074/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? I'm Bob#6859

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag har precis flyttat för att börja om ett nytt liv med min bror. Jag är 25 år och jag är en rätt så lugn person men ibland kan jag bli arg så jag har inte så många känslor direkt. Jag gillar verkligen bilar och det är mitt största intresse så jag gillar att mecka med bilar och såna grejer.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill jätte gärna spela på en svensk rp server och detta var den som jag tyckte om mest och på servern vill jag skaffa jobb, hjälpa folk och massa andra saker men jag vill också ha roligt med dem andra på servern. Jag vill också hjälpa folk ifall dom behöver hjälp med något som inte äns handlar om FiveM. Jag vill också bara vara med i själva multistadens community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att det är en väldigt bra server och jag vill gärna vara med och spela och ha roligt med alla andra som också spelar på den. Jag vill vara med när det kanske blir ett större community och det kommer in fler på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 80 timmar på FiveM.

Hur hittade du Multistaden? Jag ville ha en ny server och spela på så jag starta FiveM och letade efter några svenska servrar och då hittade jag denna och då joinade jag discorden och sen gick jag in på servern och den verkade bra och jag gillade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, men jag har spelat på andra men dem bliv tråkiga för att det kom in moddare och personer som inte alls körde rp som bara förstörde.

Senast ändrad:
Tänk på vad frågorna menar till exempel på frågan
Varför ska just du bli whitelistad?
Skrev du något helt annat

Samt hade du kunnat utveckla på svaren för att visa att du verkligen vill bli whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka