SwedishGuyX
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198251543760/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson
Vad är ditt discord namn? Jörmungandr#2245
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 1984
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Torbjörn Vikingsson och mitt favorit intresse är bilar jag är 37 år gammal. Jag fick detta intresse genom min far som lärde mig allt det finns att veta inom bil världen. Men tyvärr så finns han inte kvar längre. Lite backgrund; Jag har jobbat som lastbilschaufför i 10 år och har jobbat med det inom militära syften i över 5. Jag har haft problem med förhållande pågrund av att jag är en väldigt instabil människa när det kommer till mina känslor.
Varför ska just du bli whitelistad? Det är på grund av att jag vill tillhöra ett samhälle i denna servern och jag kommer bidra med att göra ett så bra community som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är pågrund av att många vänner jag har använder sig av denna servern och jag skulle gärna spela med dem på denna servern.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar som berättade om denna servern och de sa att det var en av de bästa svenska servarna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att träffa nya människor och att bidra till ett online samhälle.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag inte på någon annan server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson
Vad är ditt discord namn? Jörmungandr#2245
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 1984
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Torbjörn Vikingsson och mitt favorit intresse är bilar jag är 37 år gammal. Jag fick detta intresse genom min far som lärde mig allt det finns att veta inom bil världen. Men tyvärr så finns han inte kvar längre. Lite backgrund; Jag har jobbat som lastbilschaufför i 10 år och har jobbat med det inom militära syften i över 5. Jag har haft problem med förhållande pågrund av att jag är en väldigt instabil människa när det kommer till mina känslor.
Varför ska just du bli whitelistad? Det är på grund av att jag vill tillhöra ett samhälle i denna servern och jag kommer bidra med att göra ett så bra community som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är pågrund av att många vänner jag har använder sig av denna servern och jag skulle gärna spela med dem på denna servern.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar som berättade om denna servern och de sa att det var en av de bästa svenska servarna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att träffa nya människor och att bidra till ett online samhälle.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag inte på någon annan server.