- Meddelanden
- 188
- Reaction score
- 2
Ban-referens
DC-5b7df6 — Discord, Permanent
Anledning: Unspecified
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag fick ett fusk från min polare som jag öppnade inne på Unive. Från ingenstans får jag upp en ban ”hejdå”. Några minuter senare drogs mina Dc roller och så blev jag bannad från dcn ett långt tag efter jag blev pbannad från fivem servern. Jsg valde aldrig att fuska med mening och jag hade aldrig velat förstöra mot någon genom att fuska på Unive.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag själv vet att jag aldrig borde öppnat fusket, då jag ville bara se om det funkade, men jag ångrar mug grovt mycket och hoppas ni ser att jag vill komma tillbaka och göra rätt ifrån mig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Aldrig öppna eller använda fusk.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har alltid varit en bra rpare och alltid tänkt på andra innan mig och jag vet att om jag fuskar förstör jag bara för andra. Jag har uppfattat felet jag gjort och om jag får en till chans kommer jag att ta vara på den som om det vore mitt liv.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja