Inaktuell swedishfisch | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: swedishfisch

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag går inte på gymnasium då jag har väldigt mycket tid. Jag är alltid noggrann och strikt med regler och jag gillar ordning vilket gör att jag tror att jag skulle få den bästa upplevelsen. Jag är noggrann och bra på att samarbeta som är bra för andra staffs som jag kan göra det lättare för. Jag är intresserad av att spela och spelar väldigt ofta. Jag ser fram emot att hjälpa nya spelare och lösa olika scenarion. Jag känner att jag är mognare än flera andra staffs och har kompetensen för att ha den rollen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att krigen på unive är väldigt hetsiga och de följer inte reglerna till 100%. De hetsar mycket och skapar onödiga problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan vara mera aktiverade och hålla koll så detta ej sker. Vi hade kunnat ta rejäla snack och ta hårdare åtgärder. Just nu ser jag bara att det antingen är polis RP eller krim RP typ. Jag vill att hela den sociala RPn ska förbättras allmänt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt gör man genom att man pratar med en bra ton, vara lugn och även inte börja skrika hela tiden. Det betyder att man är respektfull och rättvis mot andra spelare som spelar här på Unive. Det är viktigt att behandla alla spelare lika och inte favoritisera spelare som är med i samma gäng eller en vän IRL. Det är viktigt att man skjälv visar hur man ska bete sig här på Unive så att man visar förebilder som kommer till Unive, om vi direkt lallar så kommer de tro att det är en lallar server och börja lalla själva. Det är även viktigt att man tar det full seriöst allvar och visar bra aktivitet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag RPar nt längre som gör att jag har mycket tid. Jag jobbar mycket med peds och känenr att det är min grej. Jag går ej på gymnasium sokm gör att jag har otroligt mycket tid,

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag varit staff innan och vart tidigare erfaren kriminell ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom allt och skulle kunna ha flera roller samtidigt

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka