Nekad SwedishBot | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwedishBot

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198832061644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin#9606

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal, har vuxit upp i Stockholm och har kommit till staden för att söka sina drömmar, vilka är att bli rik och mäktig. Intressen inkluderar att köra bil, jaga, och ha en drink på klubben. Han är en man av rutin, som gillar när saker går enligt planen, om dem inte gör det kan han lätt bli frustrerad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har noga läst reglerna och förstått dem. Jag förstår vikten av att kunna rollspela med bra intryck, och kan därför spela min roll perfekt. Jag kommer rollspela strikt enligt reglerna och med utmärkt kvalité.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att en svensk server håller en så hög standard gör mig förvånad och glad, vilket gör att jag vill ge allt för att kunna vara del av den.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis, som tidigare spelat seriöst (varit medlem).

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja kvalitén på servern och ha roligt i en seriös rp-server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha mycket pengar och värdesaker, samt att få en bra och trevlig upplevelse för mig och andra spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, ingen annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka