Nekad Swedish_Man12 | Medlem ansökning (maximi87)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swedish_Man12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Carlsson

Vad är ditt discord namn? swedish_fighter12_32293

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Larsson ålder 42

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam och relativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska va snäll hjälpsam och relativ och vill jobba hos Polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa till med att göra så att det kommer fler personer in till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att du medvetet eller strategiskt låter din motståndare vinna eller gynnas i ett scenario, ofta som ett led i en större plan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot någons server regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska visa respekt och man får inte vara toxic och inte rasism och nazism.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hej jag heter Victor Carlsson och är 14 jag gillar och spela spel och jag har en svårhet som heter ADHD och kan ha svårt för saker ibland så ni tänker på det.

Tillbaka