Accepterad swedish_guy | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedish_guy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? swedish_king

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas Nilsson, Niklas växte upp långt upp i Sverige och hade en bra barndom tills hans mamma fick cancer och de kunde inte tjäna några pengar. Hans pappa hade svårt att skaffa jobb, så han ville att Niklas skulle börja jobba på en liten restaurang när han redan var 16 år. Men Niklas ville få ett bra jobb och gå ut ur gymnasiet och få ett bra och ordentligt jobb. När Niklas gick ur skolan och fick ett bra jobb. Efter några veckor efter han fick sitt jobb så kom hans pappa in med en pistol och rånade stället. Niklas tog också fram en pistol, de hade planerat att råna en restaurang som inte var mitt i stan. När de gick ut med massa pengar visste Niklas att han skulle bli en bra tjuv. När de kom hem så pratade de om att de skulle flytta till en annan stad och få en karriär där. Men när de gjorde sitt första rån där så visste de inte att de var poliser rakt över gatan, när de gick ut ur affären så sköt en polis måste han fara och kulan hamnade i bröstet och han dog nästan direkt. Niklas ville ha revansch och flyttade till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rp men även roliga och långa scenarion. Jag kan även bidra med att höja rp nivån på servern och så kan jag även hjälpa till exempel nya spelare till fiveM att få ett så bra och moget rp som möjligt. Jag bidrar även med att om något regelbrott sker så skickar jag en report direkt för att underlätta för er staffs att få bort så mycket lallare som möjligt från servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna där alla ska få ha kul, har rpat skit mycket på speciellt unive och jag kan verkligen rpa socialt och itne bara skjuta om man är kriminell. Man ska kunna låta andra ha kul inte bara att man ska tjäna på att vara i scenario. Alla ska ha kul i scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. RDM det är när man tex tar fram en kniv och knivhugger någon utan giltigt anledning. COPBAIT = att man vill ha polisens uppmärksamhet till exempel att man kör för fort framför en polis eller tutar mot en polis och bara vill ha deras uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej men jag vill helst börja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill hemskt bli medlem för jag tycker rp är roligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka