Nekad swedish_fish123 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? swedish_fish123

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år gammal han heter Vibek Abadi och han är uppväxt i en stad där det sker mycket kriminalitet. Hans brorsa som var äldre började med kriminella aktiviteter och han tyckte det var coolt, så han började också därefter. Han ska nu börja med sitt kriminella liv och skjuta oppsen som dödade hans brorsa. Hans föräldrar dog PGA av att hans brorsa inte gjorde som de sa, så de stormade hans hus och dödade hans familj, han hann att gömma sig och lyckades att inte bli dödad. Han är arg och han är väldigt ledsen. Han ska nu visa opssen att de lekte med fel grabb och han ska reda ut allt. Hans barndom var väldigt aktiv då hans pappa alltid var otroligt positiv och visade alltid nya grejer till honom. Det gjorde att hans brorsa tyckte att pistoler och sånt var kul, men han satte sig i fel situation. Han ska nu försöka att göra sig själv mer positiv och göra grejer som gör honom glad och inte gör så att han tänker på din familj. Han gillar att planera, så rån kommer vara ett väldigt bra sätt att göra så att han glömmer bort sin familj och inte gör så att han får deppresion. Han älskar att planera, det är deg bösta han vet, han är otroligt smart. Han fick inte de bästa betygen men han blev rik. När han väl tyckte något var intressant så gjorde han det 100%. Han är en person som aldrig ger upp och han står för han säger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra rån och andra grejer som förbättrar den kriminella RP:n

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda ska kunna vinna i ett Scenario, det gör så att inte bara du kan vinna i det scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM Man får nt döda utan ett scenario. VDM använder fordonet som ett vapen. NLR Din karaktär får inte minnas saker som hände innan han dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på den här servern innan och staffsen tyckte att jag RPade bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tycker det räcker

Nekad.
Anledning: Jag vill att du utvecklar frågorna vill se mer engagemang i dina svar, Tex frågan "
vad kan du bidra med till serverns RP?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka