Nekad swedish_fish123 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? swedish_fish123

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år gammal. Han heter Olof Kristensson Min mamma dog av gängkriminalitet och sedan ville jag göra världen bättre. Jag ville att all gäng kriminalitet skulle sluta så jag började plugga till Polis. Jag började ta Polisexamen och så ansöker jag nu. Jag spelar ofta fotboll med mina kompisar och så när jag går ut så brukar jag ofta att höra skottlossningar så att det påminner mig om min Mamma och så vill jag ännu mer bli polis. Varje dag så är jag alltid trevlig mot alla och hjälper världen, men inombords så är det bara sorg som finns där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att gör servern mera verkligare och så kan jag vara en polis som tar bort alla tjuvar/brottslingar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är en strategi där du tillfälligt gynnar motparten för att senare vinna större fördelar för dig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte lämna i ett scenario, man måste RP.a och så får man inte ha en karaktär som inte passar in i staden. Man får inte skifta på sin roll genom att bli polis om man har varit kriminell

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat rollspel sedan en lång tid tillbaka och jag är en erfaren rollspelsmänniska.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag RP: ar varje gång och så är jag allvarlig i varje situation.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning samt "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka