Nekad swedish_fish123 | Beslut Överklagan [meningen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Ditt discord namn: Swedish_Fish123

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Allt

Vem/vilka tog beslutet? Meningen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs då det ser ut som att jag med mening försöker att droppa vapnet för att undvika att polisen ska ta det.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är fel eftersom jag missklickade och inte ville att droppa vapnet med mening, jag försökte att göra ett bra scenario från båda sidorna och kul för båda parterna. Det var verkligen inte meningen att droppa vapnet och förstöra scenariot på det sättet. Det beslutet som borde suttit där tycker jag endast vanlig powergaming och inte ens sunt förnuft. Det finns absolut ingen syn på att jag gör sunt förnuft. Jag försöker alltid att rpa på ett bra sätt för att skapa ett roligt scenario för båda parterna, det som gör att jag missklickar var verkligen inte meningen och jag ville inte förstöra scenariot. Mitt mål med RPn är att alla ska ha kul och ingen tycker det är tråkigt på Unive. Jag har spelat här ett litet tag och försöker inte skjuta eller hålla på att provocera med andra gäng. Själv så tycker jag inte att detta ska leda till indraget alla roller. Ni skulle kunna ge mig 2 Krim varningar och verkligen kolla så jag beter mig bra och RPar på ett bra sätt. Det enda jag vill är att komma in och ha kul med Unives fina community. Jag skulle bli jätte glad om du förstod min situation och verkligen inte bara skippa detta. Det här var ett väldigt stort misstag jag gör och tar det väldigt seriöst. Jag är väldigt ledsen för att jag gjorde sådär och tackar för att du spenderar din tid och läser denna. Ha en fortsatt trevlig kväll ;)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jvh2U87OCUXNE0xK_?invite=cr-MSw1ZnYsMjMwMDg3MDE0LA

Senast ändrad:
+rep förtjänar ej det, däremot att han alltid följer reglerna men denna gång var det ett misstag.

+rep, kan rpa och följer reglerna, alla råkar göra misstag fel i livet, inte värt o dra in allt för han, förtjänar inte en guldgrabb

Efter diskutering med andra staffs kommer beslutet inte ändras, Vi rör inte vapen eller något speciellt i inventoryt när man har handbojjor och blir genomsökt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka