Nekad swedish_fish123 | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Ditt discord namn: Swedish_Fish123

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Kriminell Roll

Vem/vilka tog beslutet? Ken samt Troik

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom de uppfattade att jag inte reagerade på en hotfull situation. Fear RP, det innebär att man ska ha den rädslan på din karaktär som IRL t.ex. Vara rädd när någon riktar på dig och följa vad de säger. Det jag gjorde ångrar jag även samt så kommer jag att aldrig göra om det igen. Har suttit och tänkt på det i ett tag nu och även sammanfattat situationen så det aldrig sker igen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är fel eftersom att det jag gjorde inte var tillräckligt grovt för att få indragen kriminell roll. Jag ångrar mig verkligen för det jag gjorde, men själv så vet jag att beslutet var lite för grovt för detta ärende. På sistone har jag varit en av de bättre RP:are då jag har varit otroligt social och verkligen tänkt på att hjälpa till på Unive. Att ett endaste scenario som inte alls var så otroligt stort gör så att min kriminella roll dras tycker jag är otroligt dåligt beslut. Alla gör fel och är inte felfria. Jag skulle verkligen vilja visa att jag kan göra rätt från mig och kunna visa att jag inte är den personen som håller på och bryter mot reglerna här på Unive. Detta var första gången jag åker på ban eller något för fear rp då jag även tycker att det är typ som en incident och inte att jag gör det upprepade gånger. Jag skulle gärna vilja komma tillbaka till den kriminella världen på Unive och ha kul med mina vänner och andra personer. Jag har verkligen tänkt på det jag gjort och själv så tycker jag att straffet skulle kunna 100% vara t.ex två krim varningar som gör att jag är ännu mer försiktig på alla scenarion och verkligen tänkt på det jag gjort. Det jag gjort kommer jag aldrig att glömma och det kommer alltid att sitta där bak i mitt huvud när jag RP:ar så jag inte bryter mot några fler regelbrott igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte tillräckligt mycket!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka