Nekad klivaren1 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivaren1

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Ditt discord namn: klivaren1#0104

Ditt Hex-ID: steam:11000014e8c57e8

Vad för typ av beslut gäller det? Gängnedstängning och indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Akillez

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att staff tyckte att jag inte följde Fear RPreglerna i den situationen. Kanske missförstod de vad jag försökte göra, eller så såg det ut som att jag gjorde något jag inte menade. Jag tror också att beslutet togs lite snabbt och att alla detaljer kanske inte blev helt tydliga.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är fel eftersom vi hade kontroll över området. Personen hade ryggen vänd mot mig och de andra var upptagna med mitt gäng så jag valde att rikta mot honom, sen riktade vi mot varandra samtidigt. Det kanske inte var bästa RP men att ta bort min roll och stänga ner gänget känns för hårt för det här. Jag har också pratat med andra staff som inte var inblandade i ärendet och de håller med om att beslutet är för hårt och felaktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jJIkU4hV3R7cBFwYU?invite=cr-MSxUSVIsMjc1NDAxNjMwLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

En beslutsöverklagan behöver göras senast 2 dagar efter beslutet tagits.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka